Üye Girişi
x

Giriş Başarılı.

Yanlış Bilgiler.

E-mail adresinizi doğrulamalısınız.

Facebook'la giriş | Kayıt ol | Şifremi unuttum
İletişim
x

Mesajınız gönderildi.

Mesajınız gönderilemedi.

Güvenlik sorusu yanlış.

Kullandığınız Sosyal Medyayı Seçin
Yeni Klasör 8 yıldır sizin için en güvenli hizmeti veriyor...

Teknoloji dünyasındaki son gelişmeler ve sürpriz hediyelerimiz için bizi takip edin.

Harika Avatarlar

> 1 <

FuRKaN216

grup tuttuğum takım
Albay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 7836 ileti
Yer: lere tükürmeyin tükürülcek o kadar surat varken:D
İş: de bu benim profilim:)
Kayıt: 13-12-2006 18:56

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
kırık link bildirimi Kırık Link Bildir! #212707 20-05-2007 13:21 GMT-1 saat    































Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


melisa_1905

grup tuttuğum takım
Onbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 51 ileti
Yer:
İş: öğrencii
Kayıt: 09-05-2007 15:19

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#212780 20-05-2007 14:43 GMT-1 saat    
süperrrrrrrrrrrrrr ya vallahi saol format atmıştım hepsi silinmişti ok sao bye

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


kdgd_yakup
Ses Etme Sükunet !

grup tuttuğum takım
Yüzbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1789 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 10-12-2006 11:40

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#212783 20-05-2007 14:46 GMT-1 saat    
tşk abi

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


CiRKiN_kRaL

grup tuttuğum takım
Yüzbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1305 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 04-01-2007 23:13

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#212784 20-05-2007 14:46 GMT-1 saat    
süper olmuslar kardes bunlari kendinmi yaptin yoksa ... ++++ lar sana feda olsun ...

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Alparslan T.
4 8 15 16 23 42

grup tuttuğum takım
Yüzbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1355 ileti
Yer:
İş: Alparslan T.
Kayıt: 25-03-2007 09:10

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#212785 20-05-2007 14:48 GMT-1 saat    
furkan kardeş bişey sorcam bi türlü cevap bulamadım bu resimleri nasıl yan yana koyuyosun?
bu arada emeğine sağlık...

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


M....M




bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile) Ben Yaptım Grubu

FuRKaN216

grup tuttuğum takım
Albay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 7836 ileti
Yer: lere tükürmeyin tükürülcek o kadar surat varken:D
İş: de bu benim profilim:)
Kayıt: 13-12-2006 18:56

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#212788 20-05-2007 14:55 GMT-1 saat    
resim linklerini yan yana yani bosluk birakip 1. nin devamina ekleyeceksin ben öle yapiyorum
bu arada yorumlar icin tesekkürler

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


by_turan

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 4913 ileti
Yer: Şanlıurfa
İş: MüHeNDiS ( Öğrenci )
Kayıt: 26-03-2006 06:49

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#213330 21-05-2007 10:31 GMT-1 saat    
Paylaşımın İçin Saol

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu




Ülkümüz göklerde dalgalanan bir sancak
ALLAH’ın (C.C.)huzurunda eğiliriz biz ancak

MeHmEtaLiCe
Geldi geçti..

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 5625 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 10-11-2006 18:23

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#214341 22-05-2007 17:14 GMT-1 saat    
Güzel Paylaşım,Eline Sağlık Furkan Abi.

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


benoben

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 260 ileti
Yer: dünya
İş: öğrenci
Kayıt: 24-04-2007 04:11

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#214390 22-05-2007 18:09 GMT-1 saat    
tşkler güzel paylaşım

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Carlos Santana

grup tuttuğum takım
Yüzbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1035 ileti
Yer: East&BuLL
İş:
Kayıt: 09-04-2007 16:39

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#214392 22-05-2007 18:09 GMT-1 saat    
emeğine sağlık kardeşim..

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Gilde

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 360 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 29-04-2007 20:18

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#226340 15-06-2007 14:40 GMT-1 saat    
Alıntı:
melisa_1905 :
süperrrrrrrrrrrrrr ya vallahi saol format atmıştım hepsi silinmişti ok sao bye
aynen ben de

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


MaYK
Graphic Designer

grup tuttuğum takım
Albay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 6058 ileti
Yer: Samsun
İş:
Kayıt: 24-02-2007 08:21

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#226544 15-06-2007 18:22 GMT-1 saat    
güzelmiş emeğine sağlık

yeri değil ma mehmetali.ce avatar yapıosun dimi bunla ilgili detayları nasıl alcam

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Ulaşmak isteyen arkadaşlar mesaj atabilirler...

[email protected]@l_oOo_

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 174 ileti
Yer: ﻨო ցﻪկεէ гﻪհﻪէ.☻
İş: ﻨო օlսгรﻪ çﻪlışıгıო. ☻
Kayıt: 23-09-2013 21:22

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#351468 13-10-2013 20:30 GMT-1 saat    
sağolasın güzel avatarlar...

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu




> 1 <