Üye Girişi
x

Giriş Başarılı.

Yanlış Bilgiler.

E-mail adresinizi doğrulamalısınız.

Facebook'la giriş | Kayıt ol | Şifremi unuttum
İletişim
x

Mesajınız gönderildi.

Mesajınız gönderilemedi.

Güvenlik sorusu yanlış.

Kullandığınız Sosyal Medyayı Seçin
Yeni Klasör 8 yıldır sizin için en güvenli hizmeti veriyor...

Teknoloji dünyasındaki son gelişmeler ve sürpriz hediyelerimiz için bizi takip edin.

dj akman öldürüldümü

dj akman kafasini kesm

Forumlar / Eğlence / Müzik

 

_antika_

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 2646 ileti
Yer: Bursa
İş: Öğrenci
Kayıt: 28-05-2006 15:51

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
kırık link bildirimi Kırık Link Bildir! #55652 10-06-2006 13:32 GMT-1 saat    
çok güzel şarkıları vardı

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu




bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile) Fenerbahçeli>>>>>

dj_cetesi

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 192 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 04-06-2006 14:28

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#56647 12-06-2006 06:27 GMT-1 saat    
klatılıyom .... 4 album mu ne

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


şimşekler55

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 142 ileti
Yer: karanlık
İş: bad student
Kayıt: 03-06-2006 15:02

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#56832 12-06-2006 12:11 GMT-1 saat    
evet öldüğünü duymuştum.sebebini bilmiyordum...

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


djakalp

grup tuttuğum takım
Onbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 26 ileti
Yer: trabzon
İş: öğrenci
Kayıt: 30-03-2006 09:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#56843 12-06-2006 12:27 GMT-1 saat    
bende geldim de bi baktım bu yalan arklar onu çekemeyen dj ler tarafından uydurulmush bishi bu eğer inanmıyosanız girin sitesine bakın dorumu deşiilmi dj akalp herkese slm söler sonnefeinde herkese slmı var ark

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


dj_cetesi

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 192 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 04-06-2006 14:28

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#57298 13-06-2006 11:20 GMT-1 saat    
nerden bılıyon ? dj akman ezana rep yaptı dıy oldu


ondan dımı konserlere gittmiyo !!!

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


ScReAm_

grup tuttuğum takım
Binbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 2680 ileti
Yer: bursa
İş: UNI. ÖGRENCISI
Kayıt: 17-05-2006 13:34

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#57327 13-06-2006 12:09 GMT-1 saat    
yanlıs yanlıs ısler yapan adamları sevmem bence ıyı olmus

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


dj_cetesi

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 192 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 04-06-2006 14:28

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#59729 16-06-2006 08:12 GMT-1 saat    
?

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


AyakizLeri

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 177 ileti
Yer: Türkiyenin Cenneti RİZ€
İş: Herbişey
Kayıt: 13-06-2006 06:29

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#68001 26-06-2006 08:46 GMT-1 saat    
Ewet bende öldürüldü diye duydum. Ezana Rap yaptığı için öldürülmüş.. Ve bir kaç DELİKANLI adam çıkıp öldürmüş.. Walla o adamları ellerinden öpmek lazım HElal olsun kim öldürdüyse.. Üstelik kollarınada Jiletle SON NEFES Yazmışlar İşittiğime Göre...Sen Kimsinde Dini Müziğe alet ediyosun be adam!!

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


ultraslan_07

grup tuttuğum takım
Teğmen Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 638 ileti
Yer: Antalya
İş: öğrenci
Kayıt: 28-06-2006 16:53

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#72020 29-06-2006 15:55 GMT-1 saat    
bence öldürülmedi kazaa süsü veriyorlar ve gayet eminim öldürülmedi yaşıyor.

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Evo

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1096 ileti
Yer: Bilgisayarın Başı
İş: geyiqoloq
Kayıt: 26-06-2006 12:19

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#73085 30-06-2006 12:41 GMT-1 saat    
Dinci insanlar boğazını kesmiş. Ve ölmüş

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Hrant Öldü Ermeni Oldunuz...
Papa Öldü Hristiyan Oldunuz...
Dua Edin Bülent Ersoy Ölmesin



TOPRAĞI NEREDE OLURSA OLSUN TANRI TÜRK'ü KORUSUN!..

sivaslee

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 438 ileti
Yer: altı.!
İş:
Kayıt: 29-06-2006 06:03

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#78661 04-07-2006 17:39 GMT-1 saat    
ben bu olayı ilk haftalarda duydum. ezan remix de dinlemiştim 1 kere

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________________

mrt_dosi

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 291 ileti
Yer: İstanbul
İş: öğrenci
Kayıt: 10-06-2006 10:56

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#87378 11-07-2006 15:09 GMT-1 saat    
yok ole bısey akman yasıo einhoven-hollanda da

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


MaSTeRßeLa

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 213 ileti
Yer: Şanlıurfa
İş: öğrenci
Kayıt: 28-06-2006 07:49

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#102198 29-07-2006 17:37 GMT-1 saat    
çoq kişiden duydum ezana rep yaptığını ama ölmememişş çünqü Dj_akmanın 2007 Repleri çıkdıı

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


nomoreason

grup tuttuğum takım
Onbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 37 ileti
Yer: ankaaraaaa
İş: öööörenciiii
Kayıt: 17-06-2006 12:17

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#102283 29-07-2006 18:29 GMT-1 saat    
ii olmuş olmesi

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


the_ekosoft

grup tuttuğum takım
Onbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 26 ileti
Yer: İstanbul
İş: Ogrenci
Kayıt: 18-03-2006 11:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#116484 18-08-2006 04:44 GMT-1 saat    
dj akman olmedi
öldü diyenler kendini aldatıyor
ezana remix yapan rapçi de dj akman deil (başkası)

hatta dj akmanın bu ya kıbrısta konseri var inanmayan sitesine girip konserlerine baksın
işte sitesi:::::

bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile)

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


adaletinreisi

grup tuttuğum takım
Albay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 2427 ileti
Yer: komuta merkezi
İş: TeşkilatiEsasiye
Kayıt: 25-06-2006 06:09

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#116829 19-08-2006 01:55 GMT-1 saat    
BENCE AKMAN YAŞIYOR EZAN REMİKSİNİ DE ONUN YAPTIĞINA İNANMIYORUM BU ARADA SANBERKSE NE YAZDIĞININ FARKINDA DEĞİL HERHALDE
NE DEMEK DİNCİLER KAFASINI KESTİ

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Devlet-i Ebed Müddet

tatarcanalp

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 991 ileti
Yer: ankara
İş: basketbolcu
Kayıt: 26-04-2006 18:14

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#116914 19-08-2006 03:55 GMT-1 saat    
benım duydugum dj akmanın almanyada trafik kazası gecerıdıgıydı ama nasıl oldugunu bılmıyordum

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


adaletinreisi

grup tuttuğum takım
Albay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 2427 ileti
Yer: komuta merkezi
İş: TeşkilatiEsasiye
Kayıt: 25-06-2006 06:09

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#117325 19-08-2006 20:25 GMT-1 saat    
yok ya adam hayattaymış o remix i yapanda mc ela ve dj ismail denen dangalaklar mış

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Devlet-i Ebed Müddet

venoM
۞.fnym.۞

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 2038 ileti
Yer: Çanakkale
İş:
Kayıt: 14-03-2006 14:13

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#117795 05-09-2006 00:18 GMT-1 saat    
Bazıları ileti çok olsun diye mesaj yazıyor.Bunu başka konulardada dile getirdim.Sanberksa demiş ki: Dinci insanlar boğazını kesti..
Daha 12 yaşında,bi ara meşhurdu ırak lıların amerikan askerlerinin boğazını kesme videoları sanırım ordan kalmış aklında.Bize bunlar Irak lı bunlar müslüman,dinci vs.vs... die söylüyolardı.O adamların hepsinin yüzünde maske var.-ki bunlar müslüman olsa bile birileri tarafından bilinçli olarak yaptırılıyo.Buda bunu yapan insanların cahilliğinden.Sen kim oluyosun ki bi insanın canını alıyosun.Amerikalı şerefsizlerin ne yaptıkları gündeme fazla gelmiyo..Biliyorum konu saptı ama bu tür yorumları görünce dayanamıyorum artık.Bişey hakkında fazla bilgin yoksa yorum yapma kardeş.Dinciler boğazını kesmişmiş amacın geyiq se burası yeri değil.Bu tür şeyler söyliyerekte başkalarının aklını karıştırmayın.Dj akman da,byultraslan kardeşim sitesinden alıntı yapmışın şarkılarından belli oluyo ,vatan a sewgisi filan diye;kızlar diye bi şarkısı var dinle bi kere,anlarsın ne olduğunu onun(o yazıları alıntı yaptığını biliyorum kardeşim)herhalde arkadaşlarda artık öldürülmediğini anlamışlardır yorumlardan..

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


fnym

immortal

grup tuttuğum takım
Yüzbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 734 ileti
Yer: Yeniklasor.com
İş:
Kayıt: 04-09-2006 16:40

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#119174 07-09-2006 08:46 GMT-1 saat    
sarkıları superdi ama haddini fazla asmıs allah rahmet eylesinn

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


by_alemdar

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 995 ileti
Yer: Adana
İş: ögrenci
Kayıt: 15-07-2006 17:05

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#119178 07-09-2006 09:00 GMT-1 saat    
bence dj akman ecelliyle öldü uyuşturucu yüzünden

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


djakalp

grup tuttuğum takım
Onbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 26 ileti
Yer: trabzon
İş: öğrenci
Kayıt: 30-03-2006 09:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#131433 19-10-2006 05:18 GMT-1 saat    
ya beyler bashladınız yine eğer onla yapacak oldumus remix de sorun çıkmasaydı size dinletirdima am ne yasıkki arklar cihazda saorun var hem akman ölmedi ultraslan_07 sana hak veriom kardesh eğer iyi rap yapabilecek biri varrsa benle irtibata geçsin bi ara yine bakıcam bu siteye ona göre ultraslan_07 ve dierleri bize yardımcı oldukları için tskler ve sonnefesin yaptını da akman unutmadı bi ara konushtuk onla ama ....

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


kayıp

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 121 ileti
Yer: kırıkkale
İş: ögrenci
Kayıt: 16-10-2006 14:29

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#133490 24-10-2006 10:40 GMT-1 saat    
arkadaşlar..ya akman öldüde şarkılar çıkıyor bunlar hangi akmandan o zaman??tanıdım tanıyalı 2 sene oldu durmadan haberler çıkıyor öldü diye ..bu nasıl adam anlamadımki ben binbir çeşit yüzünden adama durmadan öldü dediler ve büyük ihtimalle hala ayakta...ezan rap diye bişiy yok sadece.arkada ezan sesi varken rap yapmış..zaten akman rapçıda degil..dj...tamam belki buda kötü bişiy ama sesi güzel...şarkıdan iyi anlıyo...ben ölmedigini bunların bi uydurma çekememezlik oldugunu düşünüyorum...sevmiyorum diyen insan bile akmanın şarkılarına dayanamaz..ölmemiştir ..öldüysede ..şarkıları bizimle..tüm şarkıcılara popculara rest çeker bence bomba bir dj ve süper sesi var...

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Solomon12

grup tuttuğum takım
Teğmen Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 698 ileti
Yer: Ankara
İş: Basketbolcu-Öğrenci
Kayıt: 21-10-2006 16:22

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#133494 24-10-2006 10:42 GMT-1 saat    
gebersin hic sevmiyorum

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


kayıp

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 121 ileti
Yer: kırıkkale
İş: ögrenci
Kayıt: 16-10-2006 14:29

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#133498 24-10-2006 10:46 GMT-1 saat    
ama bak arkadaşım gebersin olmadı ...sevmeyebilirsin öldüyse günahına girmeyin bence...ölmedi sanıyorum..bak bende sagoyu sevmiyorum gebersin diyomuyum...oda insan istedigi şekilde rap yapabilir...bunu sorgulamak bize düşmez ülkede özgürlük var degilmi..ezan rapı bildiginiz taktirde degil buda bi gerçek

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


hedehödö
fe eyne tezhebun!

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1323 ileti
Yer: evet yerim
İş: yalova müftüsü
Kayıt: 19-10-2006 21:35

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#137397 03-11-2006 21:27 GMT-1 saat    
dj_akman rap in başına gelen en büyük cezadır allah rap in belasını verdi dj_akmanı yarattı rap yapıyorum diye dolaşıyo ortalıkta bu adamın yaptığına rap diyenlerde var oda başka bi konu herneyse öldü yada ölmedi çekemeyenler değil onun sevenleri veya yakınları tafaından uyduruluyo sansasyonla reklam meselesi ilgi çekmek için aynı bi dönem murat kekilli nin bu akşam ölürüm şarkısı çıktığında bu şarkıyı söyleyen adam intihar etmiş gibi abuk sabuk şehir efsaneleri türetilmişti...hepsini bilinçli olarak kendisi, yakınları yada fanatikleri uyduruyo...ben sevmiyorum rap te değil ayrıca yaptığı arabeskin mutasyona uğramış hali
-bebeğim bebeğim -geri dön geri dön... başka bişeyde bilmez zaten..neyse zevk meselesi bunlar benim kendi görüşlerim kimseyi bağlamaz

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


djakalp

grup tuttuğum takım
Onbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 26 ileti
Yer: trabzon
İş: öğrenci
Kayıt: 30-03-2006 09:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#145046 29-11-2006 12:09 GMT-1 saat    
oldu beyler hiç bir zaman ishin ön yüzünden baqmayın olaya oke?!!!

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


SwM_EsRa

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 346 ileti
Yer: plasenta
İş: savaşını veriyor
Kayıt: 23-10-2006 08:13

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#145077 29-11-2006 15:38 GMT-1 saat    
kaliteliii şeylerdenn bahsedin bencee....saygı duyarımm dinlediğiniz musiğee amaa musikte muzik olsun yaaa ....Yok ismail-yk yok djakman ...rap yaptığını zannedenn aslında muzikk piyasasınaa giripp amaçlarıı para çevirmekk,,undergrounduu yeryüzünee taşımakk olan insanlarr..kaldıkii undergroundla alakaları yok zatenn...sadece bilioo görünmeye çalışıolarr bir nevi niggalar=)özentiler..
cezada şuan aynı şeyi yapmakta....ben hiphpla byüdüm önceden kimse bilmezdi rap break dance.....türkiyeye sonradann gelen butarzı türkleştirdikk.....djakmann..ismail yk..yok zarrtt yokk zurttt dinleyeceinizeee...bu tarzıı türkleştireenn türkiyeye kazandırann insanlarıı dinleyinn...SAGOPA KAJMER..mesela....fuat meselaa.....fuckkss meselaa.....veya kendinzz bişilerr yapın rap adınaa sadece dinleyiciysenizz onu bilmem tabi.....ama böylee şeylerii dinleyerekk rapi yağmalatmayınn...bunlar benmm fikirlerim.....
PESSE YA RESPECT

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


manyaggirl

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 15 ileti
Yer:
İş: ögrenci
Kayıt: 09-01-2007 15:15

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152115 09-01-2007 16:42 GMT-1 saat    
arkadaşlar dj akman ölmedi bende duymuştum ama yalan haber adam yeni klip bile çektigüsel olmuş

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


BuuLuuT

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 921 ileti
Yer: herhangi bir yer
İş: öğrencii..
Kayıt: 12-10-2006 16:23

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152128 09-01-2007 17:19 GMT-1 saat    
dj Akman ve onun gibi KOLPA heriflerden nefrett ediyorummm.....

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


wanted_90

grup tuttuğum takım
Albay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1290 ileti
Yer: İzmirrrrrr
İş: ögrenci
Kayıt: 20-03-2006 17:05

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152142 09-01-2007 17:42 GMT-1 saat    
ölmedi yaw adam klip bile çekti birfidan gibi

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


memrekaya

grup tuttuğum takım
Çavuş Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 435 ileti
Yer: heryer
İş: karanlık işler
Kayıt: 07-07-2006 11:56

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152147 09-01-2007 18:37 GMT-1 saat    
Alıntı:
by_alemdar :
bence dj akman ecelliyle öldü uyuşturucu yüzünden


eceliyle nası ölmüş olyo o zaman

bugüne kadar şarkılarını sewrk dinliordum, ama ezan hakkında rap türü falan şeyler yapmışsa o adam ölmediyse bile ben kendi ellerimle kafasına sıkarım. adamın katli wacip olmuştur.ezan oyuncak mı lan? rap yapacam, millet beni sewecek die yapıyolar, fakat ne kadar yazık onlara. onlar için can yakıcı bir azap wardır. müzikle dinin diyanetin ne alakası war. eğer ölmemişşse kendine dikkat etsin. çünkü eğer öle bişi warsa ben kendi ellerimle kafasına sıkarım.
ben de sewgilisinden ayrıldı die intihar etti die duymuştum.
çok umrumda yaa...

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


BuuLuuT

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 921 ileti
Yer: herhangi bir yer
İş: öğrencii..
Kayıt: 12-10-2006 16:23

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152154 09-01-2007 19:29 GMT-1 saat    
Allahım o kolpayı bu kadar incelemişsiniz yhaa şaırdım yhaa bu arada memrekaya sana katılıorum bi insan uyuşturucu yüzünden eceliyle nası ölüoo bee?

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


hedehödö
fe eyne tezhebun!

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1323 ileti
Yer: evet yerim
İş: yalova müftüsü
Kayıt: 19-10-2006 21:35

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152722 11-01-2007 20:16 GMT-1 saat    
yaa varya konu iyice dağılacak ama her ölüm ecelledir

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


BuuLuuT

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 921 ileti
Yer: herhangi bir yer
İş: öğrencii..
Kayıt: 12-10-2006 16:23

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152757 11-01-2007 21:23 GMT-1 saat    
bak işte burda ikir ayrılıı yaşıoruz hedehöde insanlar kendi iradeleriyle kendi aptallıklarıylaa yaptıkları şelerden sonra ölürlerse eclle alakası yktur..İnsanlarda irade vardır.

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


hedehödö
fe eyne tezhebun!

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1323 ileti
Yer: evet yerim
İş: yalova müftüsü
Kayıt: 19-10-2006 21:35

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152764 11-01-2007 21:35 GMT-1 saat    
ecelin kelime manasını biliyomusun? sanırım tam olarak bilmiyosun bulut kardeş ecel emrihak demektir başka bir deyimle ölmün vuku bulması yani bu trafik kazasındada eceldir yataktaki ölümde eceldir ani ölümde eceldir katil tarafından ölürülmekte eceldir....

Ecel, kelime olarak mutlak vakit, bir şeyin müddeti veya bir şeyin müddetinin sonu demektir. Dinî bir terim olarak ecel, insan ömrünün sonu anlamına gelmektedir. Ecel hayatın son bulması ve ölümün gerçekleştiği zamandır. Bu anlamı ile her canlı için tek bir ecel vardır. Bu ecel Allâh'ın kaza ve takdiriyle olup, asla değişmez. Belirlenen ecel, vaktinden ne önce gelebilir ne de o vakitten sonraya kalabilir. Bu hususla ilgili olarak Kur'an-ı Kerim'de şöyle buyrulmaktadır.

"…Her milletin bir eceli vardır. Onların eceli geldi mi, ne bir an geri kalabilirler, ne de öne geçebilirler." (Yunus 10/49); "Allah, eceli geldiğinde hiçbir kimseyi asla ertelemez. Allah bütün yaptıklarınızdan haberdardır." (Münâfikûn 63/11).


diyanet işlerinden de araştırabilirsin bulut kardeşim fikir ayrılıkları iyidir bence renk kazandırır düşünsene herkesin tek tip kafa yapısında olduğunu önemli olan tartışmanın uslubu...


her zaman ki gibi...RespecT

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


BuuLuuT

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 921 ileti
Yer: herhangi bir yer
İş: öğrencii..
Kayıt: 12-10-2006 16:23

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#152850 12-01-2007 12:54 GMT-1 saat    
tamam kardeşim haklı olabilirsin ama ölüm döşeğinde ruhunu teslim etmekle uyuşturu kullanarak ölmeğin aynı kefeye konması garip gelio..

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


hedehödö
fe eyne tezhebun!

grup tuttuğum takım
Yarbay Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1323 ileti
Yer: evet yerim
İş: yalova müftüsü
Kayıt: 19-10-2006 21:35

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#153081 12-01-2007 17:57 GMT-1 saat    
haklısın ama bizde ecel kelimesi kendi anlamını yitirmiş...ecel denince aklımıza hep yaşı ilerlemiş bir şekilde yatağında can vermek gelir...hatta bir cenaze haberi duyduğumuzda gayri ihtiyarı sorarız eceliylemi ölmüş? diye...benim anlatmak istediğim farklıydı zaten... ki anladın sende

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


BuuLuuT

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 921 ileti
Yer: herhangi bir yer
İş: öğrencii..
Kayıt: 12-10-2006 16:23

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#153809 13-01-2007 23:09 GMT-1 saat    
ok saol dostum arada fikir alışverişi ii oluo

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


kanarya_fb

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 5 ileti
Yer: Kayseri
İş:
Kayıt: 15-06-2006 12:14

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#154434 14-01-2007 20:46 GMT-1 saat    
Dj akman ölmedi öldü haberinide kendi uydurdu maksat reklam olsun diye bizim halkımızda herşeye inanıyo hem ezana remix yapan adamı dinleyenler war hala bu adam bizim dinimize saygısızlık yapmıştır biraz kendinize gelin artık böyle insanları da dinleyip onlara prim kazandırmayın

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu