Üye Girişi
x

Giriş Başarılı.

Yanlış Bilgiler.

E-mail adresinizi doğrulamalısınız.

Facebook'la giriş | Kayıt ol | Şifremi unuttum
İletişim
x

Mesajınız gönderildi.

Mesajınız gönderilemedi.

Güvenlik sorusu yanlış.

Kullandığınız Sosyal Medyayı Seçin
Yeni Klasör 8 yıldır sizin için en güvenli hizmeti veriyor...

Teknoloji dünyasındaki son gelişmeler ve sürpriz hediyelerimiz için bizi takip edin.

İlacı tehlikeli maddeye dönüştüren gıdalar

> 1 <

tma
Rock Out..!

grup tuttuğum takım
Binbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 3329 ileti
Yer: Antalya
İş: Bass Gitarist
Kayıt: 04-05-2007 18:19

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
kırık link bildirimi Kırık Link Bildir! #263299 06-10-2007 18:47 GMT-1 saat    
Her ilaç, her besinle birlikte kullanılır mı? Ya da hangi ilaçları içerken yediklerimize dikkat etmeliyiz?

ABD'de yayınlanan Toksikoloji Araştırmaları Dergisi'ne göre astım ilaçları kullananların kahve içmesi; tansiyon ilacı alanların muz yemesi tehlikeli olabilir. Dergiye göre birlikte kullanıldığında yan etkilere neden olan ilaç ve gıdalar şöyle:

Astım ilaçları ve kahve ya da alkol birlikte kullanıldığında mide bulantısına neden olur, ajitasyonu artırır.

Tansiyon ilaçları ve muz, portakal, yeşil sebze gibi potasyum açısından zengin gıdaların birlikte tüketilmesi kalp sorunlarına neden olabilir.

Statin (kolesterol düşürücü ilaç) kullananlar alkol alınca karaciğere zarar verebilir.

Kan inceltici kullanan kişiler K vitaminli yiyecekler (brokoli, ıspanak, lahana) yediğinde ilacın etkisi sıfırlanabilir.

Enerji içeceği ve votka karışımı içen bir kişi, baş ağrısı için parasetemol içeren ağı kesiciler kullandığında karaciğeri zarar görebilir.

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Eski nick: 07mert

Everything Louder Than Everything Else - Motörhead
> 1 <