Üye Girişi
x

Giriş Başarılı.

Yanlış Bilgiler.

E-mail adresinizi doğrulamalısınız.

Facebook'la giriş | Kayıt ol | Şifremi unuttum
İletişim
x

Mesajınız gönderildi.

Mesajınız gönderilemedi.

Güvenlik sorusu yanlış.

Kullandığınız Sosyal Medyayı Seçin
Yeni Klasör 8 yıldır sizin için en güvenli hizmeti veriyor...

Teknoloji dünyasındaki son gelişmeler ve sürpriz hediyelerimiz için bizi takip edin.

Beyler 99% Msn Kırıcı indir!!!!!

msn.kırıcı

Forumlar / Eğlence / GeyiK

 
> 1 <

aanll

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 13-01-2010 15:42

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
kırık link bildirimi Kırık Link Bildir! #346265 13-01-2010 15:49 GMT-1 saat    
Arkadaşlar Sonunda 99% Msn Kırıcı Çıktı. Yanı buna kısaca kesin olarak msn kırıcı diyebiliriz.


*1* Ultraimage kullanmayi bilmeniz lazım.
*2* Paint kullanmayı bilmeniz lazım.
*3* Ve Yeni Klasör sitesinin üyesi olmanız lazım.

Bu 3 şeyi bilmeniz lazım...

Hemen vereyim Link :

bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile)

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


crazyscorpion

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 11 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 25-09-2007 10:01

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#346993 14-05-2010 20:14 GMT-1 saat    
Böyle aptalca şeyleri paylaşmayalım zaten böyle aptal bi program yok adresi girip hemen aşağıda şiffreyimi göstericek saçma okadar kolay olamaz kimsede bunu kolay kolay yemezz

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


RAHMAN57

grup tuttuğum takım
Yüzbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 1056 ileti
Yer: Sinop
İş: Bilgisayar Teknolojileri Ve Programlama
Kayıt: 26-07-2006 09:27

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#347053 20-05-2010 04:30 GMT-1 saat    
Katılıyorum


Alıntı:
crazyscorpion :
Böyle aptalca şeyleri paylaşmayalım zaten böyle aptal bi program yok adresi girip hemen aşağıda şiffreyimi göstericek saçma okadar kolay olamaz kimsede bunu kolay kolay yemezz

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Sukunet!!!

tma
Rock Out..!

grup tuttuğum takım
Binbaşı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 3329 ileti
Yer: Antalya
İş: Bass Gitarist
Kayıt: 04-05-2007 18:19

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#347054 20-05-2010 04:34 GMT-1 saat    
Hack yasak.

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Eski nick: 07mert

Everything Louder Than Everything Else - Motörhead
> 1 <
Bu konu kilitli, yeni ileti kabul edilmiyor.