Üye Girişi
x

Giriş Başarılı.

Yanlış Bilgiler.

E-mail adresinizi doğrulamalısınız.

Facebook'la giriş | Kayıt ol | Şifremi unuttum
İletişim
x

Mesajınız gönderildi.

Mesajınız gönderilemedi.

Güvenlik sorusu yanlış.

Kullandığınız Sosyal Medyayı Seçin
Yeni Klasör 8 yıldır sizin için en güvenli hizmeti veriyor...

Teknoloji dünyasındaki son gelişmeler ve sürpriz hediyelerimiz için bizi takip edin.

Ne Oldu (AB)dullah

> 1 <

Milliyetçi

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 209 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 26-07-2007 23:16

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
kırık link bildirimi Kırık Link Bildir! #244143 07-08-2007 22:25 GMT-1 saat    
Ne diyor Dışişleri Bakanı ABDullah Gül 8 Mart 1995 tarihinde RP grubu adına TBMM'de yaptığı konuşmada?

“Böyle önemli bir anlaşmanın, bu şekilde imzalanmasına, biz Refah Partisi olarak, metot, usul ve esas yönünden kaşı olan tek grubuz, tek partiyiz. Şurada “Egemenlik Kayıtsız Şartsız Milletindir” yazıyor. Bunun anlamı nedir? Bu kadar önemli bir karar alınırken, milletin bu konuda bilgisi olması ve milletin bunu bilmesi gerekir. Bunun anlamı budur. Şimdi soruyorum: Türkiye Gümrük Birliği'ne girdi. Türkiye Cumhuriyeti'nin en önemli antlaşmasına imza atan bu hükümet, halka gerçekten bir bilgi vermiş midir? Parlamentoya bilgi vermiş midir? Bu, demokratik bir anlayış mıdır?

Türkiye'nin Avrupa Birliğine giremeyeceği kesindir. Bunu Avrupalılar söylemektedir. Çünkü, Avrupa Birliği bir Hıristiyan Birliğidir.

Avrupa, Türkiye'yi işte kendi avantajlarından faydalandırmayarak bir mekanizma bulmuştur ve Türkiye'yi Gümrük Birliği'ne böyle sokmuştur. Birçok sanayi, özellikle orta ve küçük ölçekli sanayi Türkiye'de batacaktır. Yarın göreceksiniz, batan sanayi karşısında, odanıza iş diye gelen insanların sayısı on misline çıkacaktır. Bugün, sanayi ile uğraşan büyük sanayiciler, göreceksiniz yarın sanayiden vazgeçecek. Avrupa'da, onlar ithalatçı durumuna düşecek ve ithal ettikleri malı satacaklar. (…) Bu da Tanzimat Fermanından Mustafa Reşid Paşa ile başlayan zihniyetin devamıdır. Bunun için halka sormaktan korkulmuştur. (…) Düyun-i Umumiyeyi hatırlayın, tekparti devrinin ideologları, onları tenkit ede ede bu halkın beynini yıkadı; fakat, ne yazık ki aynı duruma Türkiye'yi düşürmekle meşguller.”

Bugün…? Bugün AKP denen satılık parti AB'nin kapısında yatıyor.. ABDullah Gül ve partisinin genel başkanı… Refah Partisi zamanında az saydırmıyorlardı AB için “Hrıstiyan” Birliği diye…

Ne oldu dünden bugüne ne değişti? Avrupa Birliği bir Hrıstiyan Kulübü olmaktan vaz mı geçti? Yoksa “Elhamdülillah Şeriatçıyız.” diyenler “papazlarla” sarmaş dolaş olup “hrısityan” mı oldu?

AB'ye girmek için “Türkler'den nefret eden bir “aziz” in heykeli altında imza atan Başbakan” 2002′de Vatikan'ın da merkezinin bulunduğu Roma'ya gittiğinde Berlusconi'ye ne demişti?

“AB' ile KAtolik nikahı olsun ki, hiç kopmasın!"
Erdoğan'ın bu sözü akp destekçisi zaman gazetesinde geçiyor.
Bakınız:

bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile)

Buyrun Türkiye'nin abye giremeyeceği kesindir.Ab hristiyan birliğidir diyen (AB)dullah Gül:



bağlantıyı göster (facebook ile) bağlantıyı göster (klasik üye girişi ile)

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


lastottoman

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 44 ileti
Yer: antalya
İş: öğrenci
Kayıt: 10-08-2007 18:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#245285 12-08-2007 18:19 GMT-1 saat    
kardeş biraz sakin olarak ve kulaktan dolma saçma sapan bılgılerler ınsanları zehırlemeye hakkın yok gercı kımsede zehırlenmemıs cunku kımse bırsey yazmamıss bu ülkücü ayagına yatıp bos dusunceler etrafında mılllete satasmaya hakkın yokk kı satastıgın ınsanlar devletın basında olan ınsanlar senı dusuncesını savundugun ınsalar ıktıdar yüzü gormemıs ve goremeyecek ınsanlar cunku ınsanlar asarız keserız laflarına prim vermıyor ınan buna sandıkta verdiler cevabı hala anlasılmadıysa kocaman bır YUH..!

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Milliyetçi

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 209 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 26-07-2007 23:16

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#245739 13-08-2007 18:20 GMT-1 saat    
evet haklısın galiba meydanlarda asarız keseriz demeden amerikanın ıraka girmesine yardımcı olarak birçok insanın katledilmesini sağlamak daha çok prim veriyor demi.
Bizim asarız keseriz sözlerini hainler için diyoruz.Akp ise hiç asarız keseriz demeden amerika, ab ve pkkya destek vererek siyasi teröristlik yapıyor.

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


lastottoman

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 44 ileti
Yer: antalya
İş: öğrenci
Kayıt: 10-08-2007 18:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#245746 13-08-2007 18:29 GMT-1 saat    
ewt destek verıyor ve yuzde 47 de aydan geldı bana emın colasan gıbı konusman anlamsız sız kendı adınızda devletı tehlıkede goruyorsunuz gercı bu her zaman boyle oldu ondan ıktıdar gormuyorsunuz o ayrı mevzu oyle bır ulkeyız kı aramızdakı catısmada bırılerıne suc atmaya calısıyoruz.Asıp kesme meselesıne gelırsek buyrun hade asalım da ya sonrası sonrasını dusunen yok.A.B.D Iraka gırmıs yardım etmısız dunyada bazı dengeler zamanla degısıyor bız kendı gucumuz yettıgı kadarıyla mudahale edebılıyoruz ama bunu cıkıpta cocuk gıbı abd ye karsıyız hade savas acalım zıhnıyetıne gırılırse malum hersey ortada bazı seylere mustehak olmak haktır sanırım bunlar cocukca ve sıyasetten bır jaber olan ınsanların işidir burda bızım rolumuz eger mudahale edmıyorsak kendı cıkarlarımız dogrultusunda ne gerekıyorsa yapmak ..!

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Milliyetçi

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 209 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 26-07-2007 23:16

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#246471 15-08-2007 16:52 GMT-1 saat    
Senin neden akp destekçisi olduğunu şimdi daha iyi anlamış durumdayım.Yolunun sonu teslimiyetçiliğe doğru gidiyor.İleride sakın artık dünyada dengeler değişti biz amerikan mandacılığını kabul etmek zorunda kaldık gibi cümleler saf etmeye kalkışma Türk milleti hiçbir zaman başka bir devletin mandası altınada yaşamayı kabul etmez ya yeni bir devlet kurulur ya da yabancı ülkelerin dayatmalarına karşı kimseye bağımsızlığını teslim etmez.
Sen daha abdnin raka nasıl ve hangi şartlarda girdiğini bilmiyorsun burada siyeset yapmaya kalkışıyorsun.Burada bizim hiçbir çıkarımız yoktu sadece hiçbir yazılı bir belge olmadan amerikanın ıraka girmesine karşılık türkiyenin kuzey ıraka asker göndermesine amerika karşı çıkmayacaktı.Eee sonuçta ne oldu?Sonuçta Amerika kuzey ıraka asker göndermemize ancak amerikan komutasında olursa kabul edeceğini söyledi.Asker gönderdik mi hayır.Şİmdi sen hangi çıkarımızdan bahsediyorsun.Akp hükümeti amerikanın ne kadar iki yüzlü olduğunu ve işin sonunda yapacağı üçkağıtları düşünememiş mi?

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


lastottoman

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 44 ileti
Yer: antalya
İş: öğrenci
Kayıt: 10-08-2007 18:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#246498 15-08-2007 19:16 GMT-1 saat    
kardes sen ucmusun yavas ol biraz mandaciligi kabul eden kim yuzde 47 mi desene o zaman siz yok oldunuz bu nasil bir sacmalik seni cok iyi tetiklemisler kardes ancak bana mantikli birseyler yaz sunuda belirteyim vatani kurtarmak size kaldiysa vay halimize kardesler

Kardes su an 'MEDENIUETLER CATISMASI" denen isler var bilmem duydunmu dunyada ama sen irak la sinirli kaldigin icin duymamisn sanirm bazi seyler vardir biz karsi koyamayiz gucumuz yetmez ama boyunda egmeyiz yani cikar meselesi annican bunlar derin konular bir irakla kestirip atilmakla olmuoyr maaalesef..!


Lafi uzatmanin anlami yokk cunku hep ayni seylerle yargilamaktan geri duymuyorsun hem ayni zihniyet bundan zaten iktidar yuzu gorulmuyor olsa gerek

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


Milliyetçi

grup tuttuğum takım
Cezalı Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 209 ileti
Yer:
İş:
Kayıt: 26-07-2007 23:16

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#246566 16-08-2007 06:03 GMT-1 saat    
%47 mandacılığı kabul ediyor demedim ama senin konuştuklarının sonu oraya geliyor gibiydi.Vatanı kurtarmrak sadece bizim değil bütün Türk milletinin görevidir.Ama senin öyle bir derdin yoksa bizim burada tartışmamızında bir manası yoktur.
Türkiye neden bu hake geldi hiç düşündün mü acaba?Ben düşündüm herşeye gücümüzün yetmeyeceğini düşünerek yabancılara verdiğimiz tavizlerden yabancılara karşı aciz bir siyaset izlememizden dolayı değil de nedir?Biz amerikanın üstümüzden uçak geçirmesine izin vermeseydik bizim amerika ile bir düşmanlığımız olmayacaktı ki olsa dahi müslümanların tekrar katledilmesine değer miydi?Irak sadece örnmeklerin bir tanesi daha hiç çıkarımız olmadan abye girecez diyerek kıbrısı sattık pkkyı güçlendirdik vs. yani sadece ırakla ilgili değil bizim izlediğimiz siyaset bir acziyetin örneğidir.

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


lastottoman

grup tuttuğum takım
Er Grup
Hat durumu Cinsiyet Özel mesaj 44 ileti
Yer: antalya
İş: öğrenci
Kayıt: 10-08-2007 18:44

işletim sistemim [+][+3][+5] [-]
#246598 16-08-2007 09:30 GMT-1 saat    
ewt haklisin benim konustuklarim birer gelisme ornegi bunun kavrayamamanin anlarim cunku duz mantikla hersey kavranamiyor dogal olarak.AB girmek ugruna kibris i sattik allah askina kibris halkinin sesi cikmiyorda bize ne oluyor onu anlamiyorum adamlar hallerinden memnun kibris inda satildigi yok oraya bizim yillik yaptigimiz yardimlarla Turkiyede yillik 4 sehirin kalkinma projesine katkida bulunabiliniyor eger bu is satilma ise keske bizide satsalar.

Kardes bizim ABD ile dusmanligimiz hemen bu olaylara baglayip kestirip atmakla olmaz bunun gecmisi var ta cekic gucten esref bitlislere kadar dayanir bu yani zihnini bosa zorlama sunun farkina var ancak ulkeler kendi cikarlarini dusunur uluslarasi iliskilere gore dost veya dusman ulke yoktur..! bize boyle ogrettiler anlasildi sanirim

Bunu ilk beğenen siz olun

Hata Oluştu


> 1 <